El Centre d’Estudis Riudomencs Arnau de Palomar busca un coordinador de la Caminada de resistència Riudoms_la Mola_Riudoms 2024 amb l’objectiu que doni suport a la Secció de Muntanya en l’organització d’una de les propostes més importants i amb més projecció de la nostra programació anual d’activitats. Valorarem especialment que sigui soci de la nostra entitat i que ja hagi participat en l’organització d’alguna de les edicions de la Caminada.

Tasques a desenvolupar

Busquem una figura altament motivada per ocupar la posició de coordinador/a de la pròxima edició de la Caminada Riudoms_la Mola_Riudoms, que tindrà lloc diumenge 28 d’abril de 2024. Les responsabilitats principals inclouen:

• Gestió de les inscripcions: supervisar el procés d’inscripció dels participants a través de plataformes específiques.

• Pàgina web: mantenir i actualitzar la pàgina web de l’esdeveniment amb la informació més recent i rellevant.

• Marxandatge: coordinar la producció i distribució de material de marxandatge per a l’esdeveniment.

• Xarxes socials i promoció: desenvolupar estratègies de seguretat (XXSS) i promoció per garantir una experiència positiva per als participants.

• Gestió aprovisionament d’avituallaments: assegurar-se que hi hagi prou avituallament i recursos necessaris per als participants.

• Gestió de voluntariat: coordinar les tasques dels voluntaris durant l’esdeveniment (no buscar els voluntaris).

• Tràmits burocràtics amb administracions locals: gestionar els tràmits i les relacions amb les administracions.

• Reunió i gestió de material i espais amb l’ajuntament: mantenir reunions regulars amb l’Ajuntament de Riudoms per coordinar l’ús d’espais i recursos necessaris.

• Comunicació amb els participants: mantenir una comunicació eficaç amb els participants per proporcionar informació important i respondre les consultes.

• Coordinació de la caminada: supervisar el desenvolupament i la direcció de la cursa, tot garantint la seguretat dels participants.

• Cerca de patrocinadors/col·laboradors: identificar i establir relacions amb patrocinadors i col·laboradors per assegurar el suport financer i logístic necessari.

• Gestió del de l’eina de cronometratge: supervisar i gestionar els sistemes de cronometratge per assegurar l’exactitud dels resultats.

Qualificacions requerides:

– Experiència prèvia en la coordinació d’esdeveniments de qualsevol tipus.

– Habilitats avançades en ofimàtica.

– Coneixement pràctic de la gestió de pàgines web i xarxes socials.

– Habilitats de comunicació i gestió de personal.

– Capacitat per resoldre problemes de manera eficient.

– Coneixement dels procediments burocràtics i tràmits amb les administracions locals.

– Orientat a resultats i amb una actitud proactiva.

Si t’apassionen els esdeveniments esportius i reuneixes els requisits mencionats, t’animem a enviar el teu currículum juntament amb una carta de presentació. Agrairem totes les propostes però només contactarem amb aquelles que siguin seleccionades per a una entrevista.

El salari per desenvolupar aquestes tasques és d’aproximadament de 700€ nets. El candidat ha de poder emetre factures pels seus serveis.

 Interessats enviar CV a cerap@cerap.cat abans de l’11 de febrer de 2024.

error: Contingut Protegit !!